هود شومینه ای

این هود که با نام هود T شکل یا فلت نیز شناخته می‌شود در سال‌های اخیر موردتوجه خریداران قرار گرفته‌اند. این نوع هود هم از نظر ظاهر و هم از نظر کیفیت در سطح مطلوبی قرار دارد. اغلب هودهای T شکل باتوجه‌به رنگ، سایز، امکانات و موتوری که دارند در دسته‌های مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند. باتوجه‌به مشخصات فنی هود شومینه ای هاتیران، عملکرد این مدل هود در جذب دود و گردوغبار بسیار عالی است و تمیزی و پاکی آشپزخانه را تضمین می‌کند.

معرفی هود شومینه ای

هودهای شومینه‌ای تولیدشده در مجموعه ما مجهز به موتور توربو چهار دور (دو پروانه‌ای) بی‌صدا و با قدرت مکش عالی 700 تا 900 مترمکعب در ساعت هستند. در نتیجه افراد با نصب این هود بالای اجاق گاز خود، می‌توانند هم‌زمان با پخت غذا، دود و بوی حاصل از پخت و پز را در محیط آشپزخانه از بین ببرند.
بدنه موتور این هود از جنس فلز تولید می‌شود و جنس بدنه هود از شیشه سکوریت ایمن و دایاموند ساخته شده است. ویژگی بارز این هود، طراحی به‌روز و مدرن آن در نظر گرفته می‌شود و با وجود ظاهر زیبا و شیکی که این هود دارد با نمونه‌های مشابه تولیدشده توسط شرکت‌های خارجی رقابت می‌کند. این مدل هودهای شومینه‌ای کنترل از راه دور، قابلیت تنظیم لمسی، چراغ‌های SMD فوق کم مصرف و نمایشگر دور موتور دارند.
درب این مدل هود مجهز به جک گازی و مگنت است. این محصول دو عدد فیلتر آلومینیومی قابل شستشو دارد. همپچنین مجهز به سنسورهای دود، گاز و حرارت ساخته می‌شود. سایز این هود 70 سانتی‌متر است و در رنگ‌های سفید و مشکی تولید می‌شود.

ویژگی‌های برجسته هود شومینه‌ ای

هود شومینه‌ ای از ویژگی‌های برجسته‌ای همچون قدرت مکش بالا، دوام و کیفیت بالا، نصب آسان، فیلترهای جداشونده و قابل شستشو، دکمه‌های لمسی و ریموت کنترل، صفحه نمایشگر و سنسور دود و حرارت برخوردار خواهد بود.
باتوجه با این ویژگی‌های هودهای T شکل، می‌توان از آن‌ها در آشپزخانه‌های منازل، آشپزخانه‌های صنعتی بزرگ و رستوران‌های بیرون‌بر نیز استفاده کرد. این مدل هود با ظاهری زیبا از جنس شیشه و به رنگ‌های مشکی و سفید درست شده است.

ویژگی‌های برجسته هود شومینه ای تولیدشده در مجموعه ما شامل موارد زیر می‌شود:

هود شومینه ای

قدرت مکش بالا

در هنگام انتخاب یک هود برای آشپزخانه توجه به قدرت مکش آن بسیار اهمیت دارد، زیرا هرچه قدرت هود در مکش بیشتر شود، با سرعت بیشتر و عملکرد بهتری می‌تواند بوی غذا و دود حاصل از آن را از بین ببرد. اگرچه برخی از هودهای دیگر با افزایش قدرت مکش آن‌ها، مصرف برق و صدای آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند، اما هودهای تولیدشده در مجموعه ما دارای موتورهای کم‌مصرف و بی‌صدا هستند. این مدل هود قادر است نیاز هر آشپزخانه و رستورانی را برآورده کند.

نصب آسان هود شومینه‌ ای

هود شومینه‌ ای بر روی دیوار نصب می‌شود و برای افرادی که به‌دنبال نصب آسان و راحت هود در آشپزخانه هستند، گزینه ایده‌آلی به‌حساب می‌آید. علاوه‌بر این فضای بسیار کمی را بر روی دیوار اشغال می‌کند.

ابعاد هود شومینه‌ ای

افرادی که هودهای T شکل را برای آشپزخانه‌های خود انتخاب می‌کنند، باید قبل از خرید آن از ابعاد این محصول مطلع شوند و از سازگار بودن ابعاد آن با محل نصب هود اطمینان حاصل کنند. به‌طور کلی هودهای تولیدشده در مجموعه هاتیران دارای طول و ارتفاع متناسبی هستند.

تولید صدا

اغلب خریداران هودهای آشپزخانه تمایل دارند، مدل‌های بی‌صدا یا با صدای کم را خریداری کنند. زیرا هودهای پر سروصدا به‌شدت فضای اطراف و اتاق‌های نزدیک را تحت تاثیر قرار می‌دهند و موجب ناراحتی افراد می‌شوند. هود شومینه‌ ای تولیدشده در مجموعه ما مجهز به موتور با فناور super silent است که بی‌صدا کار می‌کند.

صفحه نمایشگر و تنظیمات لمسی

مجموعه هاتیران برای این مدل هود آشپزخانه یک صفحه نمایشگر تعبیه کرده‌اند. ضمن آنکه تنظیمات این محصول به‌وسیله دکمه‌های لمسی یا کنترل از راه دور انجام می‌شود. بنابراین خاموش و روشن شدن آن سریع‌تر از مدل‌های مشابه خواهد بود.

گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی دیگر از ویژگی‌های محبوب هود شومینه ای و هود مخفی و هود مورب گارانتی و خدمات پس‌ازفروش ارائه‌شده توسط این مجموعه است. این ویژگی برای تمام خریداران اهمیت دارد؛ زیرا درصورت خراب شدن آن، دارندگان این هود مطمئن هستند که تعمیر آن به‌راحتی و با هزینه کمی انجام می‌شود.
با وجود کیفیت بالای محصولات مجموعه هاتیران احتمال استفاده مشتریان از خدمات پس‌از فروش و گارانتی به‌حداقل می‌رسد. بااین‌حال هودهای تولیدشده در مجموعه ما با 24 ماه گارانتی برای تعمیر و تعویض قطعات خراب و 60 ماه گارانتی برای شیشه هود ارائه می‌‌شود.
ویژگی‌های برجسته هود شومینه ای تولیدشده در مجموعه ما شامل موارد زیر می‌شود:

مزایاس هود شومینه ای

افرادی که هودهای شومینه‌ای را برای آشپزخانه خود انتخاب می‌کنند از مزایای زیادی بهره‌مند می‌شوند. این نوع هودها از امکانات بیشتری نسبت به سایر انواع هودهای آشپزخانه برخوردارند. از مزایای هودهای T شکل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. هود آشپرخانه شومینه ای تولیدشده در مجموعه ما در سایز مناسب ساخته می‌شود که تمام سطح اجاق گاز را پوشش می‌دهد و این هود می‌تواند حجم زیادی از دود را جذب کند.
  2. این مدل هود نسبت به سایر مدل‌های هودهای آشپزخانه از قیمت مناسب‌تری برخوردار است.
  3. اغلب هودهای T شکل در مدل‌های متنوع طراحی می‌شوند و دارای امکانات و سایزهای متنوعی هستند.
  4. ظاهر شیک و جذاب و تنوع بالا در رنگ و جنس این مدل هودهای آشپزخانه، باعث می‌شود به‌راحتی با سبک‌های مختلف دکوراسیون هماهنگ شوند
  5. نصب آسان و راحت یکی دیگر از مزایای این مدل هودها به‌حساب می‌آید.
  6. دسترسی به پنل کنترل و استفاده از هودهای شومینه‌ای نیز آسان است.

نکات مهم در رابطه با استفاده از هود شومینه ای

افرادی که هود شومینه‌ ای را برای آشپزخانه خود انتخاب می‌کنند، باید در هنگام استفاده از آن نکات زیر را مورد توجه قرار دهند:

  1. در زمان نصب هود افراد باید به ارتفاع اجاق گاز و میزان فاصله بین اجاق گاز و هود توجه کنند.
  2. افراد باید هود را به سیستم برق اصلی وصل کنند و از وصل‌کردن آن به سه‌راهی بپرهیزند.
  3. توجه‌به این نکته ضرورت دارد که قبل از قصد تمیزکاری هود، دستگاه را کاملا خاموش کنند.
  4. درصورت روشن‌بودن شعله مستقیم در زیر هود، افراد باید از روشن‌کردن هود بپرهیزند و پس از قراردادن قابلمه بر روی شعله و ایجاد بخار، هود را روشن کنند.
  5. اگرچه تعداد دفعات تمیزکردن هود با توجه به میزان آلودگی و چربی ایجادشده در هنگام پخت‌وپز مشخص می‌شود، اما بهتر است افراد هود آشپزخانه را هر ماه یک بار تمیز کنند.
هود شومینه ای

جمع‌بندی

هود شومینه ای ، یکی از مدل‌های جدید هودهای آشپزخانه درنظر گرفته می‌شود. این نوع هود از مشخصات فنی مطلوبی برخوردار خواهد بود که کیفیت آن را بالا می‌برد. هود هاتیران یک موتور توربو چهار دور (دوپروانه‌ای) بی‌صدا و با قدرت مکش عالی 700 تا 900 مترمکعب در ساعت دارد. جنس بدنه آن شیشه سکوریت و جنس موتور این هود فلز در نظر گرفته می‌شود. این هود دو فیلتر آلومینیومی جداشونده و با قابلیت شستشو دارد. طراحی ظاهری و رنگ این هود بسیار متنوع است که به‌راحتی با هر سبک دکوراسیون هماهنگ می‌شود.